Requipment

Veel gestelde vragen

Assortiment

  • Hebben alle computers een besturingssysteem?

    Al onze computers hebben standaard de gratis versie van windows 10. Als je dit niet wilt kan je dit altijd wijzigen voordat je een computer aankoopt.

  • Hebben jullie nog producten die niet op de webshop staan?

    Neen, alle producten die we hebben die verkoop klaar zijn staan op onze webshop.

  • Waar komen de aangeboden apparaten vandaan?

    De meeste producten die we aanbieden komen van bedrijven, daarnaast ontvangen wij ook producten van particulieren.

    Voordat we de producten aanbieden controleren we ze eerst en doen we aan ‘datawiping’ indien nodig.

  • Waarom kan ik de opslag van de computer upgraden?

    Je kan de opslag van een computer upgraden zodat je meer gegevens kan bewaren. We geven je deze keuze omdat voor sommige mensen onze standaard mee geleverde opslag te weinig is.

  • Wat als ik de gewenste computer(aantal) niet vind?

    Indien we je gewenste computer(aantal) niet hebben op onze webshop, of je die niet kan maken via de webshop aan de hand van ‘upgrades’. Dan raden we je aan om contact op te nemen met ons, dan kunnen we samen de juiste oplossing vinden.

  • Wat is het verschil tussen A-B-C grade?
    Categorie ACategorie BCategorie C
  • Welke computer heb ik nodig?

    De computer die je nodig hebt kan variëren, we raden aan om je keuze te maken aan de hand van de drie categorieën die we gebruiken. Meer informatie over de categorieën kan je ook in de FAQ vinden.

  • Zijn de apparaten nog in goede staat?

    Alle producten die we aanbieden zijn in goede staat, wij verkopen alleen producten waar we zelf tevreden van zijn.

    Om dit te doen controleren we alles en doen we de nodige ‘upgrades & updates’.

    Indien je toch een product hebt ontvangen dat niet in goede staat is, gaan we niet moeilijk doen en kan je dit gratis retourneren.

  • Bestelingen, Leveringen & Retour

  • Hoe worden de bestellingen verzonden?

    Bestellingen in West-Vlaanderen worden meestal geleverd door ons op afgesproken momenten. Daarnaast worden producten geleverd via B-post.

    Meer informatie over leveringen en verzendingen kan je hier vinden.

  • Kan ik betalen na ontvangst van een computer?

    Neen, via de website moet je eerst betalen voordat we de producten verzenden.

    In speciale gevallen kan je ook betalen tijdens de levering, dit kan gebeuren indien de verkoop via mail gedaan werd.

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Ja, je kan bestellingen ophalen. Maar op het huidige moment kunnen we dit niet regelen via de webshop.

    Indien je dit wil doen kan je altijd contact op nemen via ons.

  • Kan ik mijn gekochte computer terugsturen als ik niet tevreden ben?

    Ja, je kan altijd een product gratis terug sturen binnen de 14 dagen zonder dat wij moeilijk doen.

    Meer informatie hierover kan je hier vinden.

  • Wat is het levertermijn van een product?

    We hebben geen vaste leveringstermijn op het huidige moment. We proberen de producten zo snel mogelijk te leveren bij je op een afgesproken moment.

    Indien je bestelling geleverd word met b-post zal het verzending termijn één dag zijn.

    Meer informatie over de termijnen kan je hier vinden.

  • Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?

    Op het huidige moment kan je met x,y,z betalen.

    We proberen zoveel mogelijk betalingsmogelijkheden te ondersteunen zodat iedereen de mogelijkheid heeft om een product aan te schaffen.

    Indien je geprefereerde betalingsmogelijkheid er niet is kan je ons altijd contacteren en kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

  • Garantie & Services

  • Kan ik bij jullie mijn computer laten herstellen?
  • Kan ik mijn ongebruikte desktop of laptop verkopen?

    Ja, indien je computer nog waarde heeft geven wij graag er een eerlijke prijs voor.

    Dit kan je doen via de doneer pagina.