Requipment

Archieven: FAQs

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, omdat wij onze voetafdruk willen verkleinen kan je altijd je producten komen ophalen bij ons. Indien je dit wil doen kan je contact op nemen met ons.

Kan ik betalen na ontvangst van een computer?

Neen, via de website moet je eerst betalen voordat we de producten verzenden. In speciale gevallen kan je ook betalen tijdens de levering, dit kan gebeuren indien de verkoop via mail gedaan werd.

Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?

Op het huidige moment kan je met x,y,z betalen. We proberen zoveel mogelijk betalingsmogelijkheden te ondersteunen zodat iedereen de mogelijkheid heeft om een product aan te schaffen. Indien je geprefereerde betalingsmogelijkheid er niet is kan je ons altijd contacteren en kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Zijn de apparaten nog in goede staat?

Alle producten die we aanbieden zijn in goede staat, wij verkopen alleen producten waar we zelf tevreden van zijn. Onze professionele modellen van Dell, HP, Lenovo… staan garant voor een sterke behuizing en kwalitatieve onderdelen. Kortom uiterst betrouwbare toestellen die natuurlijk eerst door ons volledig getest worden. Om dit te doen controleren we alles en …

Zijn de apparaten nog in goede staat? Lees verder »

Waar komen de aangeboden apparaten vandaan?

De meeste producten die we aanbieden komen van bedrijven, daarnaast ontvangen wij ook producten van particulieren. Voordat we de producten aanbieden controleren we ze eerst en doen we aan ‘datawiping’ indien nodig.

Wat als ik de gewenste computer(aantal) niet vind?

Indien we je gewenste computer(aantal) niet hebben op onze webshop, of je die niet kan maken via de webshop aan de hand van ‘upgrades’. Dan raden we je aan om contact op te nemen met ons, dan kunnen we samen de juiste oplossing vinden.